15. desember: Monica Deildok

Monica Deildok, leiar emeritus av Bibliotekarforbundet

MonicaDeildokMonica har nettopp gått av etter 13 år som leiar av Bibliotekarforbundet.  Hadde ho ikkje gått av ville eg likevel hatt henne med i denne julekalenderen, for dette er ikkje eit avsluttande festskrift. Ho er det eg i klartekst vil kalle ei grepa dame. Vi var i lag på bibliotekutdanninga på Høgskolen no i haust for å snakke for førsteklassingane, og eg må seie eg grudde meg litt, for dette hadde Monica gjort mange gongar før. Først blei eg letta over at ho ikkje hadde powerpoint, så holdt ho eit foredrag om norsk fagforeiningsvesen som eg lærte svært mykje av med pedagogiske evner som einkvar kan misunne henne.  Monica er krystallklar, kunnskapsrik, trygg og har ein naturleg autoritet. Eg blei medlem av Bibliotekarforbundet då det var heilt nystarta. Når eg no ser kva det har vakse seg til og kva eg får igjen for medlemskontingenten, så er det ingen tvil at Monica som hærførar og gallionsfigur har hatt mykje av æra for dette. Eg gleder meg til å følgje Monica vidare. Ein synleg og markant leiartype av hennes kaliber er det ikkje for mange av.